وهذه باللغه الدنمركية:
مع اننا ماشفنا من الدنمرك خير هههههه
Mine damer og herrer:
Jeg skriver til dig at henlede opmærksomheden i tilfælde af begge medlemmer af Yemenite Parlamentet, Dr. Nasser Al-Khubbagy, medlem af Parlamentet fra Radfan-Syd-Yemen og Mr. Salaah Qaid Shanfara, medlem af Parlamentet fra Dhalii-Syd Yemen.
Begge Repræsentanter hører til de få modfase Politikere der vandt en plads på trods af den manipulation af valget. De udøvede selv for retten i Syd yemenitter mod de undertrykkende foranstaltninger af regimet i Sanaa.
På aftenen for den 31 marts 2008, sikkerhedsstyrkerne i Yemen arresterede journalister, advokater, politikere og universitetsprofessorer der var involveret i den fredelige bevægelse af South Yemen og har kidnappet nogle af dem fra Aden til Sanaa. Andre fanger, herunder læger, studerende og elever fulgt denne arrestation bølge.
Både repræsentanter undsluppet fra anholdelsen af de sikkerhedsstyrker, selv om ingen officielle arrestordre mod dem eksisterer, og desuden skal de, der nyder parlamentarisk immunitet. Tilsvarende er ingen arrestordre findes for de 500 eller deromkring andre fanger. De fængslede er aktivister i den fredelige bevægelse af South Yemen, der blev en torn i øjet på styret, der præsenterer sig med glæde, som et demokratisk land.
Efter adskillige forsøg på at arrestere de to repræsentanter, besluttede de at skjule sig på ukendte steder i det sydlige at undgå at fange.
Dr. Alkhubbagy og Mr. Shanfara er hæderlig repræsentanter, der intet har gjort andet end at øve sig på rettighederne for deres vælgere. Jeg ville derfor gerne bede dig om at gøre Deres indflydelse, så regeringen i Sanaa stopper sin udøvelse at anholde nogen af de to repræsentanter ubetinget og giver dem mulighed for at komme tilbage til deres familier og deres hjem. Desuden Sanaa skal huske sine soldater, kampvogne, og alle tunge våben fra Radfan og Dhalii og gøre det muligt for folk dér, en fredelig, det civile liv.
Jeg ville gerne mange tak for dit engagement.
|